همه لپ‌تاپ‌های سری گلکسی بوک ۴ نمایشگر لمسی دارند

samsung galaxy book 4 series four 657b0aedeb3279f2c061f002

فروشگاه اینترنتی کارت گرافیک: به گزارش فروشگاه اینترنتی کارت گرافیک به نقل از زومیت، سامسونگ همه‌ی مدل‌های گلکسی بوک ۴ را با نمایشگر اولد لمسی به بازار عرضه می‌کند.

سامسونگ لپ‌تاپ‌های جدید سری گلکسی بوک ۴ را رونمایی کرد. صرف‌نظر از تراشه‌ی نسل ۱۴، می‌توان گفت مهم‌ترین ارتقایی که این لپ‌تاپ‌ها نسبت به نسل پیشین خود داشته‌اند استفاده از نمایشگر‌های اولد جدید است.

تمام مدل‌های لپ تاپ سامسونگ که امروز معرفی شدند، به نمایشگر لمسی مجهز هستند. لپ‌تاپ‌های سری گلکسی بوک ۳ به‌جز در مدل گلکسی بوک ۳ پرو ۳۶۰، فاقد نمایشگر لمسی بودند.

همه‌ی لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک ۴ پرو، گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ و گلکسی بوک ۴ اولترا دارای نمایشگر لمسی هستند. سامسونگ هنوز مدل پایه‌ی گلکسی بوک ۴ را معرفی نکرده است و قیمت لپ تاپ و نوع نمایشگر به کار رفته در آن هنوز مشخص نیست.

قلم S Pen سامسونگ مانند نسل‌های پیشین فقط برای مدل‌های ۳۶۰ عرضه می‌شود. اضافه شدن قابلیت لمسی به این نمایشگر‌ها تجربه کاربری لذت‌بخش‌تری را در استفاده از ویندوز ۱۱ برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

samsung galaxy book 4 series one 657b0aedeb3279f2c061f000

ویژگی نمایشگر لمسی در لپ‌تاپ‌های سامسونگ مفید‌تر از سایر لپ‌تاپ‌ها به نظر می‌رسد؛ زیرا هر سه مدل از قابلیت Second Screen پشتیبانی می‌کنند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا از مدل‌های مختلف تبلت سامسونگ به عنوان نمایشگر دوم برای لپ‌تاپ استفاده کنند.

کنترل‌های لمسی توسط هر ۳ نوع لپ‌تاپ پشتیبانی می‌شوند. با توجه به اینکه قلم S Pen به شکل انحصاری برای گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ عرضه شده، انتظار می‌رود که این لپ‌تاپِ مجهز به لولای ۳۶۰ درجه تنها لپ‌تاپ این سری باشد که می‌توان از آن به عنوان تبلت نیز استفاده کرد.

نمایشگر اولد این لپ‌تاپ‌ها دارای وضوح +WXQGA و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت و پوشش رنگی ۱۲۰ درصدی فضای DCI-P3 است. همچنین، این نمایشگر از نرخ نوسازی متغیر ۴۸ تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ لپ‌تاپ‌های جدیدش را در تاریخ سیزدهم دی ماه در بازار کره‌ی جنوبی عرضه خواهد کرد. گلکسی بوک ۴ پرو با برچسب قیمتی ۲۲۳۴ دلار و گلکسی بوک ۴ اولترا با برچسب قیمتی ۳۹۳۳ دلار به فروش خواهند رسید.

 

رسانه های همکار
استفاده از مطالب این وب سایت برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام کارت گرافیک و لینک به منبع بلامانع است. تمام حقوق محفوظ می باشد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.