این گوشی فوق باریک ۸٫۵ میلیونی نمایشگر ۱۲۰ هرتز و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد

realme c67 5g smartphone back black 657ad1878412edb5a5b9840d

فروشگاه اینترنتی کارت گرافیک: به گزارش فروشگاه اینترنتی کارت گرافیک به نقل از زومیت، ریلمی از جدیدترین گوشی اقتصادی خود با نمایشگر پرسرعت و باتری پرظرفیت رونمایی کرد.
ریلمی رسما از عضو جدید گوشی‌های سری C با نام C67 5G رونمایی کرد. این گوشی اقتصادی از پردازنده‌ی دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژ سریع ۳۳ وات بهره می‌برد.

براساس اطلاعات رسمی، گوشی ریلمی C67 5G از نمایشگر ۶٫۷۲ اینچی IPS LCD با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند.

دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی به‌ صورت پانچ هول در بالای نمایشگر قرار گرفته است. جدیدترین گوشی ریلمی از ویژگی Mini Capsule 2.0 در نمایشگر بهره می‌برد که اطلاعات و نوتیفیکیشن‌ها را همانند داینامیک آیلند گوشی آیفون در بالا نمایش می‌دهد.

در قسمت پشتی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و در کنار آن، دوربین کمکی ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های پرتره قرار دارد.
ریلمی C67 5G از رابط کاربری Realme UI 4 مبتنی بر اندروید ۱۳ بهره می‌برد. این دستگاه همچنین دارای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب با گواهی IP54، حسگر اثر انگشت جانبی و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون است.

ریلمی C67 5G در رنگ‌های سبز و مشکی عرضه می‌شود. قیمت گوشی برای مدل پایه با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۱۶۸ دلار و برای مدل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۱۸۰ دلار خواهد بود.

فروش گوشی جدید ریلمی در هند از ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) در وب‌سایت رسمی این شرکت آغاز می‌شود.

رسانه های همکار
استفاده از مطالب این وب سایت برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام کارت گرافیک و لینک به منبع بلامانع است. تمام حقوق محفوظ می باشد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.