شیائومی ۱۴ اولترا برای هجوم به بازار موبایل آماده می‌شود

Capture

فروشگاه اینترنتی کارت گرافیک: به گزارش فروشگاه اینترنتی کارت گرافیک به نقل از زومیت، برترین عضو خانواده‌ی شیائومی ۱۴، سال آینده‌ با پیشرفت‌هایی در همه‌ی زمینه‌‌ها از راه می‌رسد.
شیائومی در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ از عضو تازه‌ی خانواده‌ی شیائومی ۱۴ با نام شیائومی ۱۴ اولترا رونمایی خواهد کرد. شایعاتی در مورد ویژگی‌های کلیدی آن به گوش می‌رسد و امروز افشاگر معروف، Digital Chat Station، اطلاعاتی را در مورد رنگ‌های گوشی شیائومی و دیگر جزئیات آن به اشتراک گذاشته است.

افشاگر ادعا می‌کند شیائومی ۱۴ اولترا در رنگ‌های مختلفی از جمله آبی، نارنجی و مشکی عرضه خواهد شد. با‌این‌حال، گفته می‌شود که این رنگ‌ها متعلق به نمونه‌ی اولیه هستند و احتمالاً رنگ‌های بیشتری مانند سفید هم دردسترس قرار می‌گیرند.

گفته می‌شود نمایشگر گوشی، لبه‌های خمیده را حفظ خواهد کرد و پنل پشتی برآمدگی خواهد داشت. به‌علاوه، فریم میانی فلزی قرار است یکپارچگی بیشتری با پنل پشتی داشته باشد.

یکی‌دیگر از افشاگران اضافه می‌کند که ماژول دوربین دایره‌ای شکل در شیائومی ۱۴ اولترا ممکن است انحنای اندکی داشته باشد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، نشان می‌دهد که طراحی کلی گوشی تفاوت چندانی با نسل پیشین خود یعنی شیائومی ۱۳ اولترا، نخواهد داشت.

گزارش‌های اخیر نشان داده‌اند که مجموعه‌ دوربین شیائومی ۱۴ اولترا به دوربین یک اینچی ۵۰ مگاپیکسلی LYT900 که از دیافراگم متغیر از F/1.6 تا F/4.0 پشتیبانی می‌کند، مجهز خواهد بود و در کنار آن دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی از سری IMX8، دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت.

شیائومی ۱۴ اولترا از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌کند و ممکن است از ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه پشتیبانی کند. انتظار می‌رود این گوشی از باتری ۵٬۱۸۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۹۰ وات و بی‌سیم ۵۰ وات بهره ببرد.

جدیدترین پرچم‌دار شیائومی احتمالاً حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اولتراسونیک داشته باشد. انتظار می‌رود شیائومی ۱۴ اولترا که در دسته‌ی بهترین گوشی ها قرار می‌گیرد، با سری تبلت‌های پرچم‌دار شیائومی پد ۷ در ماه آوریل 2024 (فروردین و اردیبهشت1403) روانه‌ی بازار شود. هنوز از قیمت گوشی جدید شیائومی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

رسانه های همکار
استفاده از مطالب این وب سایت برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام کارت گرافیک و لینک به منبع بلامانع است. تمام حقوق محفوظ می باشد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.